دستگاه بسته بندی استرچ پالت چیست؟

۳ بازديد
دستگاه بسته‌بندی استرچ پالت چیست؟
دستگاه بسته‌بندی استرچ پالت برای بسته بندی پالت بار‌های منظم و نامنظم، به جهت حفاظت و جلوگیری از خراب شدن در مقابل رطوبت، گرد و خاک، آفتاب و از همه مهم‌تر حفاظت از بار برای جلوگیری از خرابی و آسیب دیدن هنگام حمل و نقل است.
کد خبر : 889572

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دستگاه بسته بندی استرچ پالت برای بسته بندی پالت بارهای منظم و نامنظم، به جهت حفاظت و جلوگیری از خراب شدن در مقابل رطوبت، گرد و خاک، آفتاب و از همه مهم تر حفاظت از بار برای جلوگیری از خرابی و آسیب دیدن هنگام حمل و نقل است. البته که از استرچ پالت برای نظم دادن به بار برای راحت شدن جابجایی استفاده می گردد.

انواع دستگاه بسته بندی استرچ پالت

استرچ پالت دستگاه بسته بندی سلفون کشی انواع بارهای دارای اندازه های بزرگ می باشد. دستگاه بسته بندی استرچ پالت با توجه به کاربردی بودن 4 نوع دستی، اتوماتیک میزگردان، اتوماتیک مرغک دار میز گردان، دروازه ای اتومات تقسیم بندی می گردد.
انتخاب نوع دستگاه با توجه به کاربرد و استفاده شما بستگی دارد. قبل از انتخاب و تحقیق نیازهای خودتان را لیست کنید. برای خرید یا سفارش دستگاه استرچ پالت با ما همراه باشید.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی استرچ پالت

مشخصه فنی دستگاه های بسته بندی استرچ پالت، با توجه به نوع کارکرد آن تعیین و بررسی می گردد. از این دستگاه برای کارگاه ها و کارخانه ها جهت بسته بندی تولیدات حجم بالا و اندازه های بزرگ استفاده می گردد.

مشخصه فنی هر دستگاه اعم از عملکرد، جنس بدنه، نوع رول قابل استفاده، حداکثر عرض رول قابل استفاده، قابلیت حمل، وزن دستگاه و ... در ادامه توضیح خواهیم داد.

نحوه استفاده از  دستگاه بسته بندی استرچ پالت

در این قسمت ما نحوه استفاده از نوع خاصی از دستگاه را بیان می نماییم. مرحله اول قراردادن پالت یا محصولات بر روی صفحه گردان دستگاه

مرحله دوم کاربر رول استرچ (فیلم استرچ) را به محصول یا گیرنده می چسباند

مرحله سوم شروع بسته بندی

مرحله چهارم جدا کردن فیلم استرچ (رول استرچ)  به صورت دستی توسط کاربر (اپراتور) انجام می گردد.

دستگاه بسته بندی استرچ پالت چیست؟

رول دستگاه استرچ پالت

فیلم استرچ پالت یا رول استرچ در حقیقت مواد اولیه دستگاه بسته بندی است. رول سلفون شفافی است دارای خاصیت کشسانی که جنس آن از پلیمر است. به میزان و اندازه ای که شفاف باشند و خاصیت کشسانی آن ها زیاد باشد و مقاومت خوبی داشته باشند کیفیت آن ها بالاتر و قیمت بالاتری دارند.

 

نکات خرید دستگاه استرچ پالت

انتخاب نوع دستگاه با توجه به کاربرد و استفاده شما بستگی دارد. قبل از انتخاب و تحقیق نیازهای خودتان را لیست کنید.

  1. نوع دستگاه استرچ پالت شما باید متناسب با سطح تولید شما باشد که پاسخگوی میزان تولیدتان باشد.
  2. وزن محصول همراه با وزن پالت یا وزن نهایی محصولی که میخواهید بسته بندی کنید چقدر است؟
  3. میزان ظرفیت تولید شما در ساعت چقدر است؟
  4. ابعاد نهایی محصول شما برای بسته بندی چقدر است؟
  5. برای خرید استرچ پالت یا بسته بندی محصول تا چه اندازه بودجه اختصاص داده اید؟
  6. نوع محصولات از نظر شکستنی بودن، کارتنی بودن و حساسیت محصول نسبت به رطوبت، گرما، سرما و اشعه آفتاب

دستگاه بسته بندی استرچ پالت چیست؟

استرچ پالت دستی

ابتدایی ترین دستگاه استرچ پالت دستی است. نحوه عملکرد آن توسط کاربر رول یا فیلم در استرچ پالت دستی قرار میگیرد، یک سر نایلون به محصول چسبانده میشود و به صورت دستی به دور محصول می چرخاند. تنها نکته مهم در استفاده از استرچ پالت دستی این است باید از رول یا فیلم های سبک استفاده کرد. به صورت میانگین تا 60 عدد پالت در روز را می توان با این دستگاه بسته بندی کرد و نهایت ارتفاع محصول با توجه به قد و اندازه کاربر بستگی دارد.

مشخصات فنی استرچ پالت دستی

نوع عملکرد: به صورت دستی

بدنه: فلز آهن

ویژگی  حمل: بسیار آسان

استفاده : استرچ کشی جهت استفاده کارگاه های کوچک

 

استرچ پالت صفحه گردان

محصولی پر استفاده در کارخانه ها جهت صادرات و بسته بندی است. این محصول در اندازه های مختلفی و طبیعتا قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد. یک تن، دو تن و سه تن.

نوع استرچ پالت صفحه گردان، به جهت تحمل وزن سنگین بار دارای غلطک برای جابجایی سریع و آسان، زیر قسمت دکل لولا دارد و همچنین برای سرعت اینورتر دارد.

 

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان مرغکدار

استرچ پالت مرغکدار از دیگر انواع دستگاه های استرچ پالت است که توانسته در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار گیرد. این نوع از دستگاه ها به منظور استرچ دستگاه های طویل مورد استفاده قرار می گیرد تا در اثر فشار وارد شده احتمال ریزش آن ها از بین رود.

کارکرد این دستگاه دقیقا مشابه نوع ساده صفحه گردان است. تنها تفاوتی که دارد این است این دستگاه دارای مرغک برای تعادل پالت یا محصولات است. این محصولات ممکن است بر روی صفحه گردان به صورت ثابت نیاستند.

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان چیست؟

دستگاه استرچ پالت صفحه گردان برای استرچ کردن محصولاتی مورد استفاده قرار می گیرد که وزن آنها چندان زیاد نیست. این دستگاه به دلیل داشتن وزن کمتر و عدم نیاز به فضای زیاد به راحتی در بخش های مختلف کارخانجات قابل استفاده است. استرچ پالت صفحه گردان از پرکاربردترین این نوع از دستگاه ها است که در انواع مختلف تولید می شود. به منظور خرید این دستگاه تاکید میشود مراکز معتبر را هدف قرار دهید. در زیر دستگاه استرچ پالت صفحه گردان، غلطک هایی قرار گرفته است که جابه جایی آن را آسان کرده است.

دستگاه بسته بندی استرچ پالت چیست؟

سربلند

سربلند مجموعه‌ای‌ست که با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به تولید انواع دستگاه بسته بندی از جمله دستگاه سیل وکیوم (دستگاه سیل وکیوم روتاری، دستگاه سیل وکیوم اتومات، دستگاه سیل وکیوم کشویی)، دستگاه پرکن مایعات (دستگاه پرکن مایعات اتومات، دستگاه پرکن مایعات خطی، دستگاه پرکن مایعات 4 نازله، دستگاه پرکن مایعات غلیظ)، استرچ پالت، شیرینگ پک، لیبل شیرینگ، میکسر پودر و دستگاه بسته بندی سبزی کرده است. سربلند قصد دارد علاوه بر حمایت از شعار تولید ملی، فرآیند توزیع دستگاه های بسته بندی را برای تولیدکنندگان مواد غذایی، دارویی و صنعتی آسان کند. علاوه براین فرآیند خرید دستگاه بسته بندی ایرانی را برای مشتریان راحت تر نماید. ایجاد فضایی برای توزیع انواع دستگاه های بسته بندی، با در نظر گرفتن نیاز و قدرت خرید مشتریان، مهم‌ترین دغدغه‌ی مجموعه‌ی تولیدی سربلند است.

خرید دستگاه بسته بندی

سربلند سازنده بهترین دستگاه بسته بندی در بازار کشور ایران است. دستگاه های تولید شده در سربلند کیفیت بالایی دارد. پس می توان با خیالی آسوده این دستگاه ها را خریداری کرد و برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی مورد استفاده قرار داد. دستگاه  سیل وکیوم  نیز جزء تولیدات با کیفیت سربلند می باشد که توانسته رضا یت مشتریان را جلب نماید.

برای کسب اطلاعات فنی و همچنین استعلام قیمت و سفارش دستگاه تماس با شماره 09128154102 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.