معرفی دستگاه بسته بندی سالاد

۳ بازديد
معرفی دستگاه بسته بندی سالاد
دستگاه بسته بندی سالاد که به عنوان دستگاه سیل وکیوم شناخته شده؛ منجر به حفظ کیفیت، بهداشت و سلامت مواد غذایی خواهد شد.
کد خبر : 880956

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروزه دستگاه های متعددی در حوزه های صنعتی مورد توجه قرار گرفته اند. دستگاه هایی که هر یک وظایف و کارکردهایی خاص را بر عهده دارند. یکی از این دستگاه های کاربردی که به یاری صنعتگران  و کار آفرینان شتافته و آنها را در امر بسته بندی کمک می کند؛ دستگاه بسته بندی سالاد است. ما در این مقاله به معرفی دستگاه بسته بندی سالاد که از آن به عنوان دستگاه سیل وکیوم نیز یاد می شود برای شغل بسته بندی سالاد می پردازیم.

اهمیت استفاده از دستگاه های بسته بندی چیست؟

انواع دستگاه بسته بندی از جمله دستگاه بسته بندی سالاد به حفظ بهداشت و سلامت مواد غذایی کمک خواهند کرد. این دستگاه ها با عملکرد مناسب خود منجر به بسته بندی کامل مواد غذایی شده و آنها را از ورود هوا و سایر آلودگی های محیطی، مصون نگه می دارند. در نتیجه مصرف کنندگان، مواد غذایی بهتر و سالم تری را دریافت کرده و با این کار از بیمار شدن جسم در اثر نفوذ آلودگی به بدن، جلوگیری به عمل می آورند.

دستگاه سیل وکیوم سالاد دارای چه ویژگی هایی است؟

دستگاه سیل وکیوم سالاد یکی از مهمترین دستگاه های بسته بندی است که در صنایع غذایی مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. این دستگاه که سالادهای خوراکی از جمله سالاد فصل، سالاد الویه، سالاد ماکارونی و ... را داخل بسته بندی های مشخص قرار داده و باعث حفاظت از آنها می شود؛ دارای ویژگی های منحصر به فردی است. مانند:

  • این دستگاه مجهز به بدنه استنلس استیل می باشد.
  • دستگاه فوق از سیستم مکانیکی برخوردار بوده و دارای یکی از قالب های کشویی، خطی و روتاری است.
  • قالب آن دارای یکی از اشکال چهارگوش، لیوانی و غیره می باشد.
  • این دستگاه یا از نوع تک فاز است یا سه فاز.
  • امکان نصب تاریخ زن حرارتی و سیستم تزریق گاز بر روی آن وجود دارد.
  • صفحه نمایشگر دیجیتالی سیل وکیوم، از دیگر ویژگی های آن به شمار می آید.
  • این دستگاه از مکانیزم حرارتی یا امواج القایی و پرس جهت چسباندن فویل آلومینیوم و سلفون استفاده می کند.
  • دستگاه سیل وکیوم، هوای داخل ظرف را خالی کرده و گازهای مورد نیاز جهت نگهداری سالادها را به داخل آن تزریق می کند.
  • این دستگاه با این کار، باعث نگهداری طولانی مدت انواع سالاد و سایر مواد غذایی خواهد شد.

معرفی دستگاه بسته بندی سالاد

انواع دستگاه بسته بندی سالاد

امروزه صنایع متعددی در کشور اقدام به ساخت و صادرات دستگاه های بسته بندی به ویژه دستگاه بسته بندی سالاد نموده اند. یکی از آنها مجموعه صنعتی سربلند است. این مجموعه با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و دانش متخصصین توانسته بهترین دستگاه سیل وکیوم سالاد را تولید و عرضه نماید.

دستگاه های این مجموعه با برخورداری از کیفیت مطلوب توانسته اند بازارهای جهانی را نیز فتح نمایند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی انواع دستگاه بسته بندی سالاد که توسط این گروه تولیدی عرضه گردیده اند؛ بپردازیم:

بهترین دستگاه بسته بندی سالاد

1.    دستگاه سیل وکیوم خطی:

این دستگاه منجر به پلمپ کردن درب ظروف شده و محتویات داخل ظرف را به طور کامل محافظت می نماید. دستگاه بسته بندی سالاد خطی بر اساس مدل و ساختار به 3 نوع کلی تقسیم بندی می گردد:

دستگاه سیل وکیوم خطی 1 لاین، دستگاه سیل وکیوم خطی 2 لاین و دستگاه سیل وکیوم خطی 3 لاین.

صنایعی که سرعت در تولید و بسته بندی مواد غذایی، حرف نخست را برای آنها می زند؛ نیازمند این دستگاه خواهند بود. دستگاه سیل وکیوم خطی را بسته به نیاز صنعتگران می توان به یکی از آیتم ها نظیر تاریخ زن حرارتی، پرکن و سیستم تزریق گاز، مجهز کرد.

2.    سیل وکیوم روتاری:

این دستگاه از قالب چرخشی برخوردار بوده و برای بسته بندی هایی با حجم نسبتا بالا، مناسب می باشد. این دستگاه دارای سرعت قابل قبولی است و قادر است به طور همزمان، 2 الی 4 ظرف را سیل و بسته بندی نماید.

نمایشگر لمسی این دستگاه به آن این اجازه را داده که درجه حرارت و زمان مورد نیاز جهت انجام عملیات سیل را تنظیم نماید. همچنین آپشن های دیگری به آن تعلق یافته اند که امکان تنظیم سلفون را مهیا می سازند. آپشن هایی مثل سنسور و چشم الکترونیکی.

3.    سیل وکیوم رومیزی:

این مدل از دستگاه بسته بندی سالاد برای فضاهای کارگاهی که با محصولات کمتری جهت بسته بندی روبرو هستند؛ مناسب می باشد.

 با خرید دستگاه سیل وکیوم رومیزی می توان یک کسب و کار خانگی و درآمدزا را آغاز کرد. این دستگاه از حرارت جهت سلفون نمودن ظروف بسته بندی استفاده نموده و کارکرد آسانی دارد. برای کار با آن، کافیست ظرف را درون دستگاه قرار دهید. دستگاه فوق در مدل های متنوع همچون دستگاه سیل وکیوم رومیزی دستی، نیمه خودکار و تمام خودکار به فروش می رسد.

نحوه خرید دستگاه بسته بندی سالاد

برای خرید دستگاه بسته بندی سالاد باید نهایت دقت و توجه را به خرج دهید تا به نتایج ایده آل دست یابید. مجموعه تولیدی سربلند که تولید انواع دستگاه بسته بندی با بهترین کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده؛ بهترین مقصد جهت رفع نیاز شما سروران گرامی خواهد بود.

معرفی دستگاه بسته بندی سالاد

خرید دستگاه بسته بندی سالاد

در این مجموعه، انواع دستگاه بسته بندی سالاد با بهترین متریال تولید گردیده و حاوی استانداردها و کیفیت جهانی می باشند. لذا می توانید با خیال آسوده نسبت به خرید دستگاه بسته بندی سالاد اقدام کنید. قطعا نتیجه این اقدام، چیزی جز خرسندی و رضایت قلبی نخواهد بود. همچنین امکان استعلام قیمت دستگاه سیل وکیوم سالاد نیز از این طریق در اختیارتان می باشد.

آنا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.